آزادمووی| azadmovie

دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

دانلود فیلم او سمت من آمد She Came to Me 2023 زیرنویس فارسی

  • ۱۷۰
دانلود فیلم او سمت من آمد She Came to Me 2023 زیرنویس فارسی

دانلود فیلم او سمت من آمد با زیرنویس فارسی She Came to Me 2023

 

(زیرنویس فارسی چسبیده)

[دانلود کیفیت 1080p ]

[دانلود کیفیت 720p ]

[دانلود کیفیت 480p ]

 

درباره فیلم:
فیلم او سمت من آمد یا او نزد من آمد (She Came to Me) یک فیلم عاشقانه، درام و کمدی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی ربکا میلر (Rebecca Miller) است که توسط سه کمپانی AI-Film و Killer Films و Round Films تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ربکا میلر به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون پیتر دینکلیج، ان هتوی، مریسا تومی، ایوان الیسون، هارلو جین، یوانا کولیگ، برایان دارسی جیمز، جودی گلد، آنتونی راث کوستانزو، ساموئل اچ لوین، سو جین کیم، گرگ ادلمن، آلوک مهتا، کریس گتهارد، دیل سولز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم او سمت من آمد اولین بار در تاریخ 16 فوریه سال 2023 میلادی در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین Berlin International Film Festival در کشور آلمان به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 6 اکتبر همان سال توسط کمپانی Vertical Entertainment در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی NOS Audiovisuais در سینماهای کشور پرتغال اکران شد و توانست به فروش تقریبی 869 هزار دلار در گیشه دست پیدا کند؛ این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، بلژیک، آرژانتین، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم او سمت من آمد را لن بلاواتنیک، دیمون کارداسیس، کوین شامپوکس، دنی کوهن، گد دیکرسین، آماندا گوست، ان هتوی، وینس هولدن، پاملا کوفلر، ربکا میلر، سیندی تولان و کریستین واچون به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از سابین هافمن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط سم لوی انجام شده است؛ فیلم او سمت من آمد پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Hollywood Music In Media Awards موفق شد نامزد دریافت 2 جایزه شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه بهترین موسیقی متن اشاره کرد

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی