آزادمووی| azadmovie

دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

دانلود فیلم اکشن و ماجراجویی خالق The Creator 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

  • ۷۲
دانلود فیلم اکشن و ماجراجویی خالق The Creator 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

فیلم The Creator 2023

فیلم خالق (The Creator) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام علمی تخیلی، هیجان انگیز محصول 2023 آمریکا است که توسط گرت ادواردز کارگردانی شده است. این فیلم داستان یک مامور سابق نیروهای ویژه را دنبال می کند که برای شکار و کشتن خالق استخدام می شود که یک سلاح مرموز با قدرت پایان دادن به جنگ بین نژاد بشر، نیروهای هوش مصنوعی و خود بشر ساخته است.

فیلم خالق در یک دنیای پسا آخرالزمانی اتفاق می افتد که در آن جنگ بین نژاد بشر و نیروهای هوش مصنوعی ادامه دارد. در این دنیا، خالق یک سلاح مرموز است که می تواند جنگ را پایان دهد، اما در عین حال می تواند خطرناک و مخرب نیز باشد.داستان جاشوا (جان دیوید واشینگتن)، یک مامور سابق نیروهای ویژه را دنبال می کند که برای شکار و کشتن خالق استخدام می شود. جاشوا با چالش های مختلفی روبرو می شود، از جمله نیروهای هوش مصنوعی، همکاران سابق خود و حتی همسرش که ناپدید شده است.

 

فیلم خالق به موضوعات مختلفی می پردازد، از جمله جنگ، هوش مصنوعی و آینده بشریت. این فیلم نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی می تواند هم مفید و هم مضر باشد. همچنین به این موضوع می پردازد که چگونه جنگ می تواند منجر به نابودی بشریت شود. این موضوعات به فیلم عمق و معنا می بخشند و آن را به یک فیلم فراتر از یک اکشن ساده تبدیل می کنند.

 

لینک دانلود و تماشای فیلم

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی