آزادمووی| azadmovie

دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال

دانلود فیلم اکشن و هیجان انگیز دارایی تاریک Dark Asset 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

  • ۷۴
دانلود فیلم اکشن و هیجان انگیز دارایی تاریک Dark Asset 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

 

فیلم Dark Asset 2023

فیلم دارایی تاریک (Dark Asset) یک فیلم اکشن و علمی تخیلی محصول سال 2023 است که به کارگردانی ویلسون مارتین و نویسندگی جیمز کوپر ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی چون تایلر هوچلین، ناتالی مارتینز، جان گودمن، و دنی مک‌براید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره یک سرباز معمولی به نام جان است که در یک برنامه آزمایشی فوق سری شرکت می‌کند. این برنامه تحت پوشش افزایش توانایی‌های رزمی جان، او را به یک سلاح زنده مرگبار تبدیل می‌کند. اما جان به زودی متوجه می‌شود که این برنامه اهداف تاریک دیگری نیز دارد.یکی از نکات جالب فیلم دارایی تاریک، پرداختن به موضوع اخلاق در علم و فناوری است. فیلم نشان می‌دهد که چگونه علم می‌تواند برای اهداف خوب یا بد استفاده شود. همچنین، فیلم به بررسی عواقب استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای ایجاد سلاح‌های مرگبار می‌پردازد.

فیلم دارایی تاریک به موضوع اخلاق در علم و فناوری می‌پردازد. فیلم نشان می‌دهد که چگونه علم می‌تواند برای اهداف خوب یا بد استفاده شود. همچنین، فیلم به بررسی عواقب استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای ایجاد سلاح‌های مرگبار می‌پردازد.

سایر اطلاعات فیلم :

رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!

نویسندگان : Michael Winnick, Terri Farley-Teruel

مدت زمان : 82 دقیقه

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره یک سرباز معمولی به نام جان است که در یک برنامه آزمایشی فوق سری شرکت می‌کند. این برنامه تحت پوشش افزایش توانایی‌های رزمی جان، او را به یک سلاح زنده مرگبار تبدیل می‌کند. اما جان به زودی متوجه می‌شود که این برنامه اهداف تاریک دیگری نیز دارد.

دانلود فیلم اکشن و هیجان انگیز دارایی تاریک Dark Asset 2023 زیرنویس فارسی چسبیده

لینک دانلود و تماشای آنلاین فیلم

 

 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی